پیشنهاد وسوسه انگیز جدید برای امیر قلعه نویی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

پیشنهاد وسوسه انگیز جدید برای امیر قلعه نویی

پیشنهاد
وسوسه انگیز جدید برای امیر قلعه نویی
مدیر مورد علاقه قلعه نویی که مانند او اهل ستاره بازی و خریدهای بزرگ است به دنبال مذاکره با ژنرال برای پیوستن به داماش است.

گل: در حالی که امیر قلعه نویی امروز در تبریز حاضر شده تا مذاکرات نهایی را جهت تمدید قراردادش با باشگاه تراکتورسازی انجام دهد در آخرین ساعت شب گذشته خبر رسید که خریداران جدید باشگاه داماش که یک کارخانه صنعتی هستند یک بسته پیشنهادی خوب را امروز به دست قلعه نویی خواهند رساند.
آنها تصیم دارند با شرایط خوب قلعه نویی را جهت هدایت تیم داماش ترغیب کنند. پیشنهاد خریداران جدید که پیش از این سابقه سرمایه گذاری در چند رشته ورزشی دیگر در سطح حرفه ای راداشتند البته وسوسه انگیز خواهد بود. مخصوصا اینکه یکی از مدیران رده بالای این گروه خریدار از مدیران عامل سابق یک باشگاه موفق لیگ برتری است!
گفته می شود که این خریداران در صورت به توافق رسیدن با ژنرال به صورت جدی وارد معامله خواهند شد و داماش را حمایت می کنند.


چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس

چاقوکشی‌ در
تمرین‌ استقلال+عکس
اولين تمرين استقلال با امير قلعه‌نويي پرماجرا و پرحاشيه بود.

ندای انقلاب: سرمربی استقلال در اولين حضور خود در فصل تازه بيش از ۱۰۰۰هوادار دو آتشه را به كمپ ناصر حجازی كشاند و طبق معمول با اطرافیان و شكل خاص حضورش در هر تيمی كه در اختيار می گيرد همه چيز را تحت تاثير خود قرار داد.

 گاوی که قربانی ژنرال شد!

امير قلعه‌نويی وارد شده است با همان كليشه‌ها و با همان چيزی كه از او انتظار داريم.

 اين تمرين با حضور حدود هزار نفر از هواداران استقلال و امير قلعه نويی همراه بود كه زير پای او چهار گاو را قربانی كردند.

 ژنرال در حلقه لیدرهای خاص خودش!

این هواداران با شعارهای "سلطان امیر فوتبال" و "قلعه نویی دوست داریم" و "سرور هر چی لنگیه، امیر قلعه نوییه" از قلعه نویی كه پس از سه سال به استقلال بازگشته است استقبال كردند. یك پلاكارد هم در میان جمعیت دیده می‌شد كه این متن رویش نوشته شده بود: "امیر عزیز مگر می‌شود استقلال را فریاد زد و تو را در آن ندید".

چاقو کشی هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال!

هواداران در زمین تمرین تجمع كرده بودند و برای شروع تمرین مامورین نیروی انتظامی مجبور شدند كه آنان را متفرق كنند. دخالت نیروهای انتظامی موجب درگیری‌های كوچكی بین تماشاگران و این نیروها هم شد اما به هر حال با خروج تماشاچیان از زمین، اولین تمرین استقلالی‌ها شروع شد. امیر قلعه نویی در شروع تمرین چند دسته گلی را كه از هوادارانش گرفته بود به سمت تماشاچیان پرتاب كرد.
۱۶ بازیكن در این تمرین حضور داشتند كه امین منوچهری، امیرحسین صادقی و میثم بائو بازیكنان جدید استقلال هم در این میان بودند.
 

تمرین با دویدن و كارهای كششی شروع شد و پس از آن كارهای تاكتیكی زیر نظر ستار همدانی و مجید صالح پیگیری شد. تمرین در حالی ادامه پیدا كرد كه امیر قلعه‌نویی بیشتر زمان تمرین را در حال مصاحبه با رسانه‌ها و پاسخ دادن به سوالات آنان بود. احمد رسولی‌ن‍‍ژاد رئیس هیئت مدیره استقلال هم كه تاثیر زیادی در بازگشت قلعه‌نویی به استقلال داشت در تمرین حضور پیدا كرد و مورد نشویق تماشاچیان قرار گرفت. فتح‌الله‌زاده هم از سوی تماشاگران حاضر در تمرین تشویق شد.


شاهین نجفی عامل اخراج شیث و نصرتی از پرسپولیس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

شاهین نجفی عامل اخراج شیث و نصرتی از پرسپولیس

شاهین نجفی عامل اخراج شیث و نصرتی از پرسپولیس
شایعه شده است که شاهین نجفی، شیث رضایی و محمد نصرتی را در لیست فروش پرسپولیس قرارداده است.

24 آنلاین: شیث رضایی در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا هم او و هم نصرتی فکر تیم تازه ای باشند.
این دو بازیکن در واکنش به تصمیم باشگاه پرسپولیس ابراز تعجب کرده اند؛ شیث این اتفاق را معمای بزرگ زندگی اش دانسته و گفته که عملکرد فنی خوبی داشته است و نصرتی نیز مشابه همین واکنش را نشان داده و اعلام کرده که این لیست را دنیزلی نداده است.
البته با توجه به فیکس بودن این دو بازیکن در دیدار های اخیر و حساس پرسپولیس و فیکس نبودن بازیکنی چون رضا نورمحمدی، این پرسش مطرح می شود که چرا شیث و نصرتی رفتنی شدند و نورمحمدی ماندنی؟!
بدیهی است که علت العلل این تصمیم پرسپولیسی ها فقط مسایل فنی نبوده است؛ هرچند شیث و نصرتی هم در فصل گذشته مدافعانی مطمئن برای پرسپولیس نبوده اند.
در همین راستا خبر می رسد که جدایی این دو مدافع ریشه در همان حرکات زشت آنها در دیدار معروف پرسپولیس - داماش دارد و رویانیان تصمیم گیرنده اصلی این اتفاق به حساب می آید.
از سوی دیگر این شایعه مطرح شده که نام بردن از شیث و اشاره به آن حرکت زشت وی در ترانه هتاکانه شاهین نجفی، خواننده موهن مقیم آلمان، در یادآوری اقدام زشت و پر سر و صدای سال گذشته و اخراج او و نصرتی دخیل بوده است؛ هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به طور رسمی درباره این مسئله حرفی نزده اند.
گفتنی است رویانیان روز گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد که برخی از بازیکنان به خاطر اخلاق کنار گذاشته شده اند.


شیث در شوک اخبار نقل و انتقالات
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

شیث در شوک اخبار نقل و انتقالات

شیث در شوک
اخبار نقل و انتقالات
اخبار مربوط به مذاکرات پرسپولیس با بازیکنان لیگ برتری، اردوی این تیم در امارات را تحت تأثیر خود قرار داده است.

اوج نیوز: خبر مذاکره چند بازیکن با رویانیان که توسط رسانه های داخلی منتشر شده به گوش بازیکنان پرسپولیس در امارات رسیده به طوری که به بحث روز آنها بدل شده است.
سردار رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس، هم گفته که برخی بازیکنان در این باره اظهار نگرانی کرده اند.
گفته می شود شایعه مذاکره با مدافعانی نظیر بنگر، سیدجلال حسینی و ماهینی بیش از همه شیث رضایی را تحت تأثیر قرار داده به طوری که وی با سایر بازیکنان در این باره چند مرتبه صحبت کرده است.



تصاویر منتشر نشده از خاکسپاری حجازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

تصاویر منتشر نشده از خاکسپاری حجازی

تصاویر
منتشر نشده از خاکسپاری حجازی
در آستانه یک سالگی درگذشت ناصر حجازی، بخشی از تصاویر مربوط به درگذشت و خاکسپاری دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران را از دریچه دوربین بازخوانی می کنیم.













اولین داور زن ایرانی در AFC /عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

اولین داور زن ایرانی در AFC /عکس

اولین داور
زن ایرانی در AFC /عکس
فیروزه دهقان داور زن کشورمان که سابقه ۱۵ سال داوری فوتبال را دارد و دوره‌های مختلفی داوری فیفا و AFC را گذرانده است به عنوان مدرس فوتسال فیفا و ناظر فوتبال AFC در بخش بانوان برگزیده شد.

باشگاه خبرنگاران:فیروزه دهقان دانشجوی دوره دکتری رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه UN مالزی است و دوره‌های مدرسی فوتسال و نظارت AFC را گذرانده است و به تازگی پس از پشت سر گذاشتن دوره فوتوره در سال ۲۰۱۰ و در کشور پنال به عنوان مدرس فیفا و ناظر AFC انتخاب شد وی نخستین داوری است که پس از انقلاب در فوتبال بانوان قضاوت کرده است.


هدیه ویژه باشگاه پرسپولیس به انصاری فرد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

هدیه ویژه باشگاه پرسپولیس به انصاری فرد

هدیه ویژه
باشگاه پرسپولیس به انصاری فرد
مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود.

گل: کریم انصاری‌فرد به عنوان بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس یک دستگاه خودروی B.M.W مدل X6 از این باشگاه دریافت کرد.

مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود. او از استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با سرخپوشان تهران به توافق رسید. رقم دقیق قرارداد کریم با پرسپولیسی‌ها هنوز فاش نشده اما این اتومبیل گرانقیمت بخشی از توافق مالی او با باشگاه جدیدش خواهد بود. البته توقع نداشته باشید که مسئولان پرسپولیس این خبر را تایید کنند. آن‌ها هنوز پرسپولیسی شدن این مهاجم را هم رسما تایید نکرده‌اند.



فرهاد مجیدی : استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته!/دیگر در قطر نمی مانم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فرهاد مجیدی : استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته!/دیگر در قطر نمی مانم

فرهاد مجیدی
: استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته!/دیگر در
قطر نمی مانم
کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از اعتماد کردن به او ضرر نمی کنیم . هواداران بدانند که اودر شرایط سخت تر از این هم به فوتبال ما کمک می کند و من مطمئنم که به جام جهانی می رویم

گل: در حالیکه هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری منتظر بازگشت مجیدی به استقلال هستند ، مرد شماره 7 آبی پوشان در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره این موضوع توضیح می دهد . معمای بازگشت مجیدی با استقلال زمانی پیچیده می شود که هر دو طرف خود را برای ادامه همکاری علاقمند نشان می دهند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است !

در رسانه های ایرانی و خاورمیانه اخباری به گوش می رسد که شما چند پیشنهاد خوب خارجی داری ؟

بله ، من سه پیشنهاد از قطر و امارات دارم . یک باشگاه قطری و دو باشگاه اماراتی . البته پیشنهاد باشگاه قطری را رد کردم . چون دوست ندارم دیگر در قطر زندگی کنم

شنیده ایم یکی از باشگاههای چین هم به شما پیشنها داده ؟

حدود یک ماه قبل مذاکراتی انجام شد . لیگ چین در آن زمان در آستانه نیم فصل قرار داشت . پیشنهاد آن باشگاه چینی خوب بود . آنها خواستار یک قرارداد 18 ماهه بودند که با شرایط من متفاوت بود . تاریخ لیگ در شرق آسیا با غرب تفاوت دارد و من به دلایل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم .

وقتی شما هنوز هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفتید این ذهنیت بوجود می آید که می خواهید به استقلال برگردید ؟

من با استقلال قرارداد دارم و به صورت قرضی به قطر رفتم .

امروز فتح الله زاده گفته است که استقلال خانه فرهاد است و او همیشه می تواند به اینجا برگردد !

بله ، استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته است !

از طرف هیئت مدیره باشگاه چطور ؟ گویا رسولی نژاد با شما تماس گرفته ؟

یک ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم

در این یک ماهه تغییرات زیادی در استقلال رخ داده و سرمربی این تیم تغییر کرده است !

در استقلال همیشه تغییرات وجود داشته اما چیزی که تغییر نمی کند علاقه ، معرفت و عشق هواداران به این تیم است . من از صمیم قلبم استقلال را دوست دارم و سعی کردم همیشه از حاشیه ها دور باشم و کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم .

درباره تیم ملی و تساوی مقابل قطر چه نظری دارید ؟

کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از اعتماد کردن به او ضرر نمی کنیم . هواداران بدانند که اودر شرایط سخت تر از این هم به فوتبال ما کمک می کند و من مطمئنم که با کی روش به جام جهانی می رویم

عادل فردوسی‌پور چه ماشینی سوار می‌شود؟ / عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

عادل فردوسی‌پور چه ماشینی سوار می‌شود؟ / عکس

عادل
فردوسی‌پور چه ماشینی سوار می‌شود؟ / عکس
عادل فردوسی‌پور مجری برنامه تلویزیونی نود که در حوزه ترجمه کتاب‌های حوزه فوتبال هم فعالیت می‌کند، عصر چهارشنبه 24 خرداد در نشست «جامعه، کتاب، فوتبال» شرکت کرد.

خبرآنلاین: او در این نشست که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، درباره رابطه بین فوتبال جامعه و کتاب سخن گفت.
او پس از پایان نشست سوار زانتیای مشکی‌اش شد و عکاس‌ها هم این لحظه را ثبت کردند.


کدام بازیکن پرتغال اجاره دارد سر رونالدو فریاد بزند؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

کدام بازیکن پرتغال اجاره دارد سر رونالدو فریاد بزند؟

کدام بازیکن پرتغال اجاره دارد سر رونالدو فریاد بزند؟
کریس رونالدو کاپیتان پرتغالی ها با سه مربی تیم ملی مشکل داشته و ظاهرا از هیچکس در داخل زمین حرف شنوی ندارد.

خبرآنلاین: اما دربازی آخر این تیم مقابل دانمارک شاهد صحنه های تازه ای بودیم. پپه زننده گل اول و هم باشگاهی او در رئال مادرید در دو موقعیت سر رونالدو فریاد زد و نشان داد برای هدایت خط دفاعی تیمش حد و مرزی نمی شناسد. با توجه فراوان رسانه ها به این موضوع پپه در کنفرانس خبری اخیرش گفت :«کریس کاپیتان تیم و بهترین بازیکن دنیا است ولی من دوست دارم وظیفه ام را در تیم به خوبی انجام دهم و هدفم کسب بهترین نتیجه با پرتغال در یورو 2012 است .»
پپه البته در بازی با دانمارک مرتکب اشتباه فاحشی شد و روی گل دوم روی توپ ارسالی زود پرید و موقعیت را برای نیکلاس بنتنر فراهم کرد.


دنیزلی باز هم به تهران نیامد/ رویانیان امروز قطع همکاری با افندی را اعلام می کند؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

دنیزلی باز هم به تهران نیامد/ رویانیان امروز قطع همکاری با افندی را اعلام می کند؟

دنیزلی باز هم به تهران نیامد/ رویانیان
امروز قطع همکاری با افندی را اعلام می کند؟
مصطفی دنیزلی باری دیگر سفرش به تهران را لغو کرد.

خبرآنلاین: مصطفی دنیزلی که قرار بود شنبه شب به تهران بیاید تا صبح یکشنبه اولین جلسه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد و بعد از آن به دیدار با رویانیان برود تا با او برای ادامه همکاری مذاکره کند ، باری دیگر تماسی با رویانیان داشت و به او اعلام کرد فعلا نمی تواند به تهران برگردد . مشکل دنیزلی طبق معمول ماه های اخیر بیماری شدید پدر همسرش است که این روزها تقریبا به حالت کما رفته است . پدر همسر دنیزلی که از نمایندگان سرشناس ترک ها در مجلس ترکیه است ، چند ماه اخیر را به شدت با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده و بیماری او تقریبا به شرایطی بحرانی رسیده است و پزشکان چندان امیدی به بهبودی اش ندارند.
دنیزلی که صبح شنبه سرانجام مذاکراتش برای همکاری با بشیکتاش بی نتیجه ماند و همه فکر می کردند با این نتیجه ، او قطعا ترجیح می دهد به تهران برگردد ، به رغم وعده قبلی تصمیم گرفت تا اقلا یک هفته دیرتر برگردد. تصمیمی که فرصتی مناسب است برای رویانیان ، مدیر باشگاه پرسپولیس که بیش از یک ماه است ، به دنبال جایگزینی مناسب برای مربی گرانقیمت ترک تیمش می گردد. کسی که اگرچه حضورش سبب شد تا پرسپولیس سال قبل از بحران خارج شود اما بعد از چند ماه با دغدغه های فامیلی اش ، دوباره تمرکز روی تیمش نداشت و همه چیز را دوباره به هم ریخت.
دنیزلی دیگر ناجی مورد نظر رویانیان برای تیمش نیست و احتمالا تا عصر روز یکشنبه ، بیانیه ای از سوی رویانیان روی سایت پرسپولیس می رود و رسما قطع همکاری با دنیزلی اعلام می شود. برونو متسوی فرانسوی در صورت رخ دادن این اتفاق در کمتر از 48 ساعت برای مذاکرات نهایی با مدیر پرسپولیس به تهران می آید. متسو  سابقه مربیگری درخشانی را در آفریقا دارد.


ماجرای 15 خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

ماجرای 15 خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟

ماجرای 15
خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با ناکامی های بسیار و کسب رتبه دوازدهم لیگ برتر به پایان رساند، فصل نقل و انتقالات را با سر و صدای فراوان آغاز کرد و از همان ابتدای کار با ریخت و پاش های فراوان اقدام به جذب ستاره های لیگ برتری نمود.

شفاف: جذب بازیکنان بزرگی چون بنگر، حسینی، ماهینی، گردان، پولادی و قاضی در شرایطی در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات با رقم های نجومی انجام گرفت که بسیاری از اهالی فوتبال، درباره منبع درآمد باشگاه پرسپولیس در جذب این بازیکنان سوالاتی را مطرح ساختند.
 
همین یکی دو روز پیش بود که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از پرداخت مبلغ هنگفت 30 ميليارد تومان توسط يك باشگاه براي خريد بازيكنان جديد پرده برداشت و گفت: فكر مي‌كنم هزينه بعضي باشگاه‌ها تنها براي خريد بازيكن به 30 ميليارد هم برسد. شنيده‌ام بازيكني يك ميليارد و 800 ميليون تومان براي يك فصل قرارداد بسته كه سازمان ليگ بايد آن را پيگيري كند.
 
رسولي‌نژاد مدعي است يك باشگاه 10 بازيكن يك ميلياردي خريده: اگر اين خبر صحت داشته باشد اين باشگاه 30 ميليارد تومان هزينه خواهد داشت كه سازمان ليگ بايد پيگيري كند.
 
در این بین بخشی از اظهار نظرهای رسولی نژاد خطاب به باشگاه پرسپولیس بود که این روزها از استقلال نیز پیشی گرفته و با اهدای خودرو به برخی بازیکنان، آنها را به خدمت گرفته است.
 
ماجرای 15 خودرو دریافتی این باشگاه و اهدای آنها به بازیکنان که از سوی معاونان رویانیان نیز تایید شد، از جمله شبهاتی است که این روزها درباره آن سوالات بسیاری مطرح می شود.
 
یکی از این خودروها نیز قرار است به کریم انصاری فردی برسد که در روزهای اخیر دعوا بر سر جذب او بالا گرفته است. البته قرمزپوشان در این امر پیشی گرفته اند و قرار است هر طور شده این بازیکن را جذب کنند. آن‌هم با قراردادي كه مي‌گويند قيمتش 1/5 ميليارد تومان است و پيش‌پرداخت آن كمي متفاوت؛ به گونه‌اي كه قرار است او بابت بخشي از مبلغ قرارداد تازه‌اش يك دستگاه خودروي BMW مدل X6 از باشگاه پرسپوليس دريافت كند و اين ماشين در واقع پيش‌پرداخت قرارداد اوست.

بنابراین گزارش ورود این خودروها به باشگاه پرسپولیس در شرایطی رخ داده که معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس معتقد است ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط 15 خودرو است که از طریق اسپانسر و با تلاش بخش اقتصادی باشگاه در اختیار قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. اینکه آیا واقعا پرسپولیس توانسته اسپانسری را پیدا کند که 15 خودرو در اختیار یک باشگاه دولتی که هر لحظه احتمال ایجاد تغییرات مدیریتی در آن وجود دارد، قرار دهد جای تعجب دارد. اما اگر چنین موضوعی واقعیت داشته باشد باید به مدیران باشگاه پرسپولیس تبریک گفت.


پسربن لادن درجام جهانی فوتبال 2022
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

پسربن لادن درجام جهانی فوتبال 2022

پسربن لادن
درجام جهانی فوتبال 2022
مسئولان قطری به عمر بن لادن پسر سرکرده سابق گروه القاعده اجازه دادند تا به عنوان پیمانکار، ساخت بخشی از تاسیسات در حال احداث این کشور برای میزبانی جام جهانی 2022 دوحه را بدست گیرد.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از پایگاه خبری میدل ایست آنلاین نوشت: عمر که چهارمین پسر بن لادن است ، این فرصت را پیدا می کند تا با شرکت های بزرگ بین المللی برای بدست گرفتن طرح های چندین میلیاردی ساخت تاسیسات ورزشی جام جهانی 2022 رقابت کند.

 انتظار می رود عمر بن لادن بازرگان 31 ساله عربستانی که از کودکی در اردوگاه های تروریستی پرورش یافته است سود سرشاری را از مشارکت در طرح های مختلف جام جهانی دوحه از آن خود کند اما خودش برای به دست گرفتن طرح مترویی که ورزشگاه های قطر را به هم متصل می کند، ابراز تمایل کرده است.

وی گفت: « درخواست های خود را در این زمینه ها اواخر ژوئن به دوحه ارائه می دهد».


علی پروین بین بهشتیان + عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

علی پروین بین بهشتیان + عکس

علی پروین
بین بهشتیان + عکس
عكس قديمی علی پروين قبل از بازی در زمين چمن كارخانه قند ورامين.

عكس قديمی علی پروين قبل از بازی در زمين چمن كارخانه قند ورامين؛ علی پروين بايد به اين عكس افتخار كنه چون بين دو نفر از بهشتيان نشسته. شهيد محمدحسن ملكی سمت چپ و شهيد غفور سلطانی سمت راست.


جنگ پادشاهان در اقلیم آبی ها؟/داداش سیا پیراهن میداودی را میخواهد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

جنگ پادشاهان در اقلیم آبی ها؟/داداش سیا پیراهن میداودی را میخواهد

جنگ پادشاهان در اقلیم آبی ها؟/داداش سیا پیراهن
میداودی را میخواهد
هم میلاد میداودی به پوشیدن این شماره علاقمند است و هم سیاوش اکبرپور؛ اما مشخص نیست که در نهایت کدامیک از این دو بازیکن پیراهن شماره 10 استقلال را به تن می كنند.

گل: بعد از جدایی سیاوش اکبرپور از استقلال که دو سال پیش اتفاق افتاد، میلاد میداودی جذب این تیم شد و وقتی دید پیراهن شماره 10 استقلال دیگر بر تن سیاوش اکبرپور نیست این پیراهن را پوشید تا در ترکیب استقلال به میدان برود.

به گزارش سایت گل،میداودی که در استقلال اهواز شماره 10 می پوشید به این شماره علاقه ویژه ای داشت و در نهایت و در غیاب سیاوش اکبرپور این شماره را به تن کرد.حالا که اکبرپور به استقلال برگشته و میلاد میداودی هم در تیم مانده بحث شماره 10 داغ تر از همیشه شده است! هم میلاد میداودی به پوشیدن این شماره علاقمند است و هم سیاوش اکبرپور؛ اما مشخص نیست که در نهایت کدامیک از این دو بازیکن پیراهن شماره 10 استقلال را به تن مي‌كنند.موضوعی که این روزها زمينه ساز یک دعوای غیر علنی در استقلال شده  و بعید نیست این موضوع به مراحل جدی تری هم برسد و همين روزها اختلاف سیاوش اکبرپور و میداودی علنی شود.



قلعه‌نویی:جای‌ کی‌روش‌ بودم‌ اعدامم‌ می‌کردند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

قلعه‌نویی:جای‌ کی‌روش‌ بودم‌ اعدامم‌ می‌کردند

قلعه‌نویی:جای‌ کی‌روش‌ بودم‌ اعدامم‌ می‌کردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر من جای کی‌روش بودم و تیم ملی این نتایج را می‌گرفت، اعدامم می‌کردند.

فارس: امیر قلعه نویی پس از تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در مورد بازیکنان اظهار داشت: ابتدا باید به هواداران تبریک بگویم. بازیکنانی که جذب کردیم نسبت به فصل گذشته 10 تا 20 درصد کمتر گرفتند و اگر بخواهیم تورم را همحساب کنیم حدود 35 درصد کمتر دریافت کردند. این بازیکنان بدون اینکه یک ریال دریافت کنند، تمرینات را آغاز کردند و آن هم تنها به عشق هواداران و مردم بوده است. استقلال الان تبدیل به استقلال واقعی شده است و همین بازیکنانی که تمرین می‌کنند فصل گذشته پس از امضای قرار داد مبلغی از قرار داد خود را گرفته بودند اما امسال این طور نیست.

وی ادامه داد: منوچهری از 150 میلیون تومان خود به خاطر استقلال گذشته و مبعلی هم سفید امضا کرده است. البته برخی شیطنت می‌کنند و آن هم به این دلیل است که استقلال در این فصل راه خود را پیدا کرده است.

سرمربی استقلال در مورد قرار دادهای میلیاردی بازیکنان عنوان کرد: همه جای دنیا به این شکل است که سقفی را برای تیم تعیین می‌کنند نه بازیکن و ما هم اگر قرار است سقفی تعیین کنیم باید برای مجموعه تیم در نظر بگیریم. مثلا به مدیر عامل بگوییم این مبلغ در اختیار شما است و باید تیم را ببندید. همین سقف قرار داد باعث شده است که قیمت‌ها بالا برود. اگر برای تیم سقف تعیین کنیم مدیر عامل می‌داند که به کدام بازیکن 100 میلیون و به کدام بازیکن دیگر بیشتر بدهد.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد عنوان کرد: هر کس بگوید تیمی را قهرمان می‌کند اشتباه کرده است. استقلال پتانسیل بالایی دارد طرفداران این تیم هم بی‌شمار هستند. همدلی و مودت هم در تیم وجود دارد. این سه رکن اصلی ما محسوب می‌شود. ما تیم خیلی خوبی داریم و در هر 3 جام باید بجنگیم. اگر تمرینات ما را هم ملاحظه کنید متوجه می‌شوید که فلسفه ما چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین فقط جنگیدن است. در 3 جام هم باید مدعی باشیم اما قولی برای قهرمانی نمی‌دهیم.

وی تاکید کرد: مهم این است که خوب شروع کردیم اما برخی که در ابتدای تمرینات آمدند شیطنت کردند چون دوست ندارند این همدلی را در تیم ببینید. ممنونم از بازیکنانی که بدون چشم داشتی کار را آغاز کردند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که در یورو 2012 طرفدار چه تیمی هستید گفت: طرفدار تیمی نیستم و بازی‌ها را به این دلیل دنبال می‌کنم که چیزی یاد بگیرم. فرانسه، آلمان و اسپانیا تیم‌های خوبی هستند و شخصا علاقه دارم که اسپانیا قهرمان شود.

وی در مورد حضور بازیکنان پرتغالی در تمرینات این تیم گفت: فیلم بازی‌های آنها را دیده‌ام. در لیگ برتر پرتغال بازی می‌کردند اما نمی‌توان در یکی دو جلسه در مورد آنها نظر داد. آنها از یک قاره دیگر آمدند و نیاز به زمان دارند هر کدام از آنها در دو یا سه پست می‌توانند کار کنند.

قلعه نویی گفت: جا دارد از مسئولین کمپ تشکر کنم آنها با کمترین هزینه محیط خوبی را درست کردند و طرفداران هم راضی هستند جوانان هم برای تماشای تمرین می‌آیند و اوقات فراغت خود را پر می‌کنند. هر جلسه تمرین ما حدود 5 ساعت از وقت آنها را پر می‌کند. صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان چقدر باید هزینه کنند که بتوانند این زمان از اوقات فراغت جوانان را پر کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از بین یوسفی و زندی یکی را انتخاب می‌کند گفت: اصلا این طور نبوده و تا حالا در مورد این موضوع مصاحبه نکرده‌ام.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد نتایج این تیم در مقدماتی جام جهانی گفت: اگر انتقادی صورت می‌گیرد باید سازنده و درست باشد همه قبول دارند که تیم ملی خوب بازی نکرد هم مقابل ازبکستان و برابر قطر اما اینکه بخواهیم فشار بیاوریم درست نیست. انتقاد باید با آرامش باشد و فشار روانی و تخریب به وجود نیاورد. تا زمانی که انتقاد نباشد پیشرفتی نخواهد بود. به تمام مربیان حتی فرگوسن انتقاد وارد است اما ما باید کمک کنیم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر یک مربی ایرانی چنین نتایجی کسب می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد، گفت: اگر من جای کی‌روش بودم، مرا اعدام می‌کردند.


نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند

نمی دانم
چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا این روزها همه به سقف قرارداد ما در پرسپولیس گیر داده اند در حالی که من این سقف را رعایت کرده ام.

مهر: محسن بنگر پس از پایان تمرینات امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضورش در این تیم گفت: امروز تمرین سبکی برگزار کردیم و این تمرین بیشتر برای آشنایی بود. خوشبختانه فضای اینجا بد نیست و ان شاء الله که همین طور هم باقی بماند.

وی درباره عدم حضور دنیزلی در پرسپولیس تاکید کرد: من بازیکن باشگاه هستم و نظری در این خصوص ندارم. این باشگاه است که درباره سرمربی تصمیم می گیرد.
 
مدافع پرسپولیس درباره احتمال ایجاد حاشیه برای خود در این تیم تاکید کرد: تا وقتی که خودم نخواهم وارد حاشیه نمی شوم. من به فوتبال فکر می کنم و قطعا اگر تیم ببرد حاشیه ایجاد نخواهد شد.
 
بنگر ادامه داد: ما برای کسب سهمیه به پرسپولیس نیامده ایم بلکه آمده ایم تا با این تیم قهرمان شویم.
 
وی با اشاره به مصاحبه مسئولان برخی از باشگاه ها درباره میلیاردی بودن باشگاه پرسپولیس گفت: این صحبت کسانی است که خودشان به ما پیشنهاد میلیاردی دادند ولی ما قبول نکردیم. ما چون اینجا را دوست داشتیم، حاضرشدیم به پرسپولیس بیاییم.
 
بنگر ادامه داد: من سقف قرارداد را رعایت کردم  و قراردادم هیچ گونه متممی هم ندارد. اگر قرار است به من میلیاردی پول بدهند بهتر است بازیکنان ملی پوش را بیاورند.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: الان دیگر فقط بحث پول نیست و نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما گیر داده اند. اگر من این سقف را رعایت نمی کردم که محروم می شدم!
 
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا برای حضور در پرسپولیس شرط کنار گذاشتن شیث رضایی و محمد نصرتی را مطرح کرده، گفت: شیث بچه محل ماست و نصرتی هم یکی از بازیکنان تیم ملی است که من آنها را دوست دارم. الان هم اگر به پرسپولیس بیایند خوشحال می شوم ضمن اینکه من در پرسپولیس تصمیم گیرنده نیستم که چه بازیکنی بماند یا برود.
 
وی در پایان درباره پوشیدن پیراهن شماره 6 پرسپولیس هم گفت: من شماره تلفن کریم باقری را نداشتم تا با او برای گرفتن شماره پیراهنش صحبت کنم اما قرار شد جواد کاظمیان شماره باقری را برای من پیدا کند